Webinar z Arkadiuszem Chludzińskim

Temat:

Historia dwóch wektorów.
Co zwiększa prawdopodobieństwo osiągania rezultatów przez zespół sprzedaży w Twojej firmie?

Termin:

8 czerwca 2021 r., godz. 10:00 – 11:00

Webinar jest bezpłatny. Wystarczy rejestracja poprzez formularz.
Webinar został przeprowadzony przez Wyższą Szkołę Bankową we Wrocławiu na platformie MS Teams. 

Webinar będzie ponownie dostępny dla zarejestrowanych osób w formie nagrania od 14.06.2021 r.

Po rejestracji otrzymasz maila z linkiem do nagrania.

Podczas webinaru prowadzący poruszy takie tematy jak: 

  • Umiejętne budowanie propozycji opartej o wartości. Dlaczego mówienie o „misji, wizji i halucynacji firmy” podczas spotkań sprzedażowych się nie sprawdza?  
  • Dlaczego propozycja wartości powinna być kierowana do person zakupowych? Wiele procesów sprzedaży kończy się niepowodzeniem, ponieważ Twoi sprzedawcy niewłaściwie argumentują. Do każdej persony zakupowej mówią to samo, rzucając „makaronem o ścianę”. Jak wiemy – trochę [argumentów] się przyklei, reszta spadnie.  
  • Analityka w sprzedaży. Dlaczego warto analizować procesy sprzedaży? Zdecydowana większość zespołów sprzedaży pracuje ciężko. Biegnie szybko. Bije rekord na „setkę”. Pytanie, czy zespół i jego sprzedawcy biegną we właściwym kierunku? 
  • Gaz, czy hamulec, a więc historia o tym, jak budować partnerskie relacje z klientem. Na całym odcinku procesu sprzedaży. Od pozyskania klienta, po działania „farmerskie”.  
  • Historia dwóch wektorów, czyli o co właściwie gra zespół sprzedaży w Twojej firmie.  

Wiele biznesu przecieka przez palce. Nie dlatego, że produkt firmy lub usługa jest zła. Przecieka, ponieważ Twój zespół popełnia sprzedażowe błędy. Błędy, których da się uniknąć. Pora przejrzeć się w „sprzedażowym lustrze”. Odważysz się? 

Arkadiusz Chludziński

Head of algorytmia Sprzedaży

Arkadiusz Chludziński

Arkadiusz Chludziński posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Były Senior Consultant w Sandler Training Polska. Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży.

Łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykładowca na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.

Patron spotkania