Informacja dla uczestników Kongresu Firm Rodzinnych „Znaleźć energię”
Administratorem danych osobowych uczestników Kongresu Firm Rodzinnych „Znaleźć energię” (dalej zwany Kongres), jest Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 29-31.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Organizatora Konkursu można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych, poprzez email: iod@wsb.wroclaw.pl.
Podane przez Państwa dane osobowe będą przetwarzane:
a) w celach niezbędnych do organizacji i przeprowadzenia Kongresu, zapewnienia prawidłowego jego przebiegu, podstawą prawną jest Państwa art. 6 ust. 1 lit. b rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO”
b) W celu dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed nimi co stanowi nasz prawnie uzasadniony interes realizowany przez Organizatora Kongresu, podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO,
c) w celach niezbędnych do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze Kongresu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
d) w celach marketingowych, na podstawie osobno wyrażonej zgody osoby, której dane dotyczą, zgodnie z art.6. ust. 1 lit a) RODO.
Odbiorcami danych osobowych Uczestników Kongresu mogą być Partnerzy Kongresu oraz podmioty współpracujące z Organizatorem Kongresu, w przypadkach, gdy jest to konieczne oraz w niezbędnym zakresie świadczonych na rzecz Organizatora usług (np. podwykonawcy, kurierzy) oraz wspierania bieżących procesów biznesowych Organizatora Kongresu.
Dane osobowe Uczestników Kongresu będą przechowywane/przetwarzane przez okres:
1. W odniesieniu do osób zgłaszających swoje uczestnictwo w Kongresie, do czasu zakończenia Kongresu,
2. W przypadku osób zgłaszających swoje uczestnictwo wraz ze zgłoszeniem na wydarzenia płatne przez 5 lat liczonych od dnia 1 stycznia następującego po dacie zdarzenia gospodarczego,
3. Dane przetwarzane w celach marketingowych – przez 5 lat liczonych od dnia 1 stycznia następującego po dacie wyrażenia zgody,
Uczestnik Kongresu ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do uczestnictwa w Kongresie.
Informacja dla uczestników Konkursu
Administratorem danych osobowych uczestników Konkursu jest Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, z siedzibą we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 29-31.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Organizatora Konkursu można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych, poprzez email: iod@wsb.wroclaw.pl.
Dane osobowe (imię i nazwisko, adres email, numer telefonu komórkowego, stanowisko, nazwa firmy, adres firmy, właściciel/właściciele firmy) będą przetwarzane:
e) w celach niezbędnych do organizacji i przeprowadzenia Konkursu, zapewnienia prawidłowego przebiegu Konkursu, weryfikacji spełnienia wymogów opisanych w jego regulaminie, wyłonienia laureatów, zapewnienia kontaktu z uczestnikami i laureatami, poinformowania o przyznaniu nagrody, celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Organizatora Konkursu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej „RODO” oraz
f) w celach niezbędnych do wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Organizatorze, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
g) w celach marketingowych, na podstawie wyrażonej zgody osoby, której dane dotyczą, zgodnie z art.6. ust. 1 lit a) RODO.
Danie nie będą przekazywane poza obszar EOG ani nie będą podlegać automatycznemu podejmowaniu decyzji
Odbiorcami danych osobowych Uczestników Konkursu będzie podmiot audytujący przebieg Konkursu oraz mogą to być podmioty współpracujące z Organizatorem Konkursu – w przypadkach, gdy jest to konieczne oraz w niezbędnym zakresie – w zakresie świadczonych na rzecz Organizatora Konkursu usług (np. podwykonawcy, kurierzy) oraz wspierania bieżących procesów biznesowych Organizatora działania.
Dane osobowe Uczestników Konkursu będą przechowywane/przetwarzane przez okres:
1. W odniesieniu do osób zgłaszających się do konkursu, do czasu zakończenia Konkursu, w przypadku kiedy osoba nie spełniła warunków zgodnie z niniejszym regulaminem,
2. W przypadku Laureatów Konkursu – przez 5 lat liczonych od dnia 1 stycznia następującego po dacie ogłoszenia decyzji kapituły,
3. Dane przetwarzane w celach marketingowych – przez 5 lat liczonych od dnia 1 stycznia następującego po dacie wyrażenia zgody, Uczestnik Konkursu ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do uczestnictwa w Konkursie.
Informacja dla dziennikarzy, pracowników oraz współpracownikom redakcji
Współadministratorami danych osobowych są Wyższa Szkoła Bankowa we Wrocławiu, przy ul. Fabrycznej 29-31, Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu, przy ul. Powstańców Wlkp 5, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku, przy al. Grunwaldzkiej 238A, Wyższa Szkoła Bankowa w Toruniu, przy ul. Młodzieżowej 31a, Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie, przy ul. Łabiszyńskiej 25, zwane dalej WSB.
W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Administratorów Danych można się skontaktować z Inspektorem Ochrony Danych, poprzez mail: iod@wsb.pl
Dane osobowe (Imię, Nazwisko, Adres e-mail, Telefon, Nazwa redakcji, Pełniona funkcja, Numer legitymacji prasowej) będą przetwarzane w celach przekazywania informacji prasowych oraz w związku z działalnością PR Administratorów Danych i ich współpracy z dziennikarzami, co stanowi prawnie uzasadniony interes realizowany przez Administratorów Danych, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych z związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego „RODO”
Danie nie będą przekazywane poza obszar EOG ani nie będą podlegać automatycznemu podejmowaniu decyzji
Odbiorcami danych będą podmioty współpracujące w Administratorem Danych w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań.
Dane osobowe przetwarzane będą do czasu wycofania zgody na przetwarzanie bądź do czasu zakończenia współpracy, z której osobą dane dotyczą. Administrator danych może jednak zachować ograniczoną część danych w celu wykazania zgodności z przepisami prawa.
Osoby mają prawo do dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych.
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do nawiązania współpracy z Centrum Prasowym WSB.
Polityka Cookies
Poniższa Polityka Cookies określa zasady zapisywania i uzyskiwania dostępu do danych na Urządzeniach Użytkowników korzystających z Serwisu do celów świadczenia usług drogą elektroniczną przez Administratora Serwisu.
Polityka plików „cookies”
Niniejsza Polityka dotyczy plików „cookies” i odnosi się do stron internetowych, których operatorem jest Wyższa Szkoła Bankowe we Wrocławiu.
Czym są pliki „cookies”?
Poprzez pliki „cookies” należy rozumieć dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, przechowywane w urządzeniach końcowych użytkowników, przeznaczone do korzystania ze stron internetowych. Pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową dostosowaną do jego indywidualnych preferencji. „Cookies” zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
Do czego używamy plików „cookies”?
Pliki „cookies” używamy w celu:
1. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.
2. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb
3. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości
Jakich plików „cookies” używamy?
W ramach stron internetowych stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).
„Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.
W ramach stron internetowych stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
1. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach stron internetowych, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach stron internetowych
2. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach stron internetowych
3. „analityczne” pliki cookie analizy internetowej umożliwiają lepsze poznanie sposobu interakcji użytkowników w zakresie zawartości stron internetowych, aby lepiej zorganizować układ naszej strony. Gromadzą informacje o sposobie korzystania z naszej strony przez odwiedzających, typie strony, z jakiej użytkownicy zostali przekierowani, oraz liczbie odwiedzin i czasie wizyty użytkowników na tej stronie. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych użytkownika, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony w stopniu zagregowanym. W tym celu korzystamy z rozwiązania Google Analytics.
Pliki cookie firm niezależnych znajdujących się na stronach internetowych Operatora:
1. Google Analytics – pliki cookie analiz stron internetowych gromadzą informacje o sposobie korzystania przez odwiedzających z naszej strony, typie strony, z jakiej użytkownicy zostali przekierowani, oraz liczbie odwiedzin użytkowników i czasie wizyty na tej stronie. Informacje te nie rejestrują konkretnych danych osobowych użytkownika, lecz służą do opracowania statystyk korzystania ze strony w stopniu zagregowanym.
Czy pliki „cookies” zawierają dane osobowe?
Dane osobowe gromadzone przy użyciu plików „cookies” mogą być zbierane wyłącznie w celu wykonywania określonych funkcji na rzecz użytkownika. Takie dane są zaszyfrowane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom nieuprawnionym.
Usuwanie plików „cookies”
Standardowo oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych domyślnie dopuszcza umieszczanie plików „cookies” na urządzeniu końcowym. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików „cookies” w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym przesłaniu na urządzenie użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików „cookies” dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
Ograniczenie stosowania plików „cookies” może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej.