Wygrywasz lub przegrywasz w sprzedaży. Wiesz, dlaczego?

Historia dwóch wektorów, czyli o co grają zespoły sprzedaży?

Badania, smutne badania: 86% zespołów sprzedaży nie potrafi precyzyjnie nazwać, dlaczego wygrywa (osiąga rezultaty) lub przegrywa (nie osiąga rezultatów) w sprzedaży. Smutne badania, niebezpieczne implikacje dla Twojej firmy.

Metafora kart w sprzedaży. Czego możemy się od niej nauczyć?

ILE ROBIĆ, CO ROBIĆ, W JAKI SPOSÓB ROBIĆ. Niezbędne trio w osiąganiu rezultatów przez Twój zespół sprzedaży.

Prowadzący

Arkadiusz Chludziński, Head of algorytmia Sprzedaży 

Arkadiusz Chludziński

Head of algorytmia Sprzedaży

Arkadiusz Chludziński

Arkadiusz posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Pracował w takich firmach jak Orange Polska (Account Manager), Deloitte (Business Development Coordinator) oraz PwC (Head of Tax & Legal Business Development Team). Były Senior Consultant w Sandler Training Polska. Obecnie Partner i Head of algorytmia Sprzedaży.

Arkadiusz łączy wiedzę praktyczną, zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową. Wykładowca na AGH i ALK. Naczelny pogromca bezrefleksyjnego i chaotycznego podejścia do prowadzenia działań sprzedażowych. Miłośnik procesu, planu i egzekucji. Sprzedawca nawrócony na marketing.

Patron spotkania