Webinar z Certyfikowanymi Interim Managerami

Temat:

Manager do zadań specjalnych.

Jak interim manager wspiera firmę w rozwoju i przygotowaniu na przyszłe wyzwania. Czy to się opłaca?

Termin:

NOWY TERMIN

25 sierpnia 2021 r., godz. 10:00 – 11:00

Webinar jest bezpłatny. Udział w spotkaniu wymaga wcześniejszej rejestracji. 

Rzeczywistość biznesowa jest dynamiczna. Organizacje na co dzień mierzą się z poważnymi wyzwaniami, nawet kryzysami.  Skuteczne działanie wymaga od zarządzających nie tylko szybkich decyzji, ale również wykorzystania szerokiego wachlarza wiedzy, kompetencji merytorycznych i społecznych.  I tutaj jednym ze sprawdzonych „narzędzi” biznesowych, dostępnych na rynku, są usługi interim management.

Czym jest ten obco brzmiący termin?

W największym skrócie to zarządzanie czasowe określoną częścią organizacji prowadzone przez konkretną osobę – Interim Managera. Zarządzanie to ma formę pracy projektowej z jasno określonym celem, czasem trwania i gwarancją osiągnięcia umówionego efektu biznesowego.  Co istotne, władza w firmie – niezmiennie i cały czas zostaje po stronie Właściciela lub Zarządu.

Kim więc jest Interim Manager?

Doświadczonym praktykiem w zarządzaniu na różnych poziomach organizacyjnych i operacyjnych. Specjalizuje się w przeprowadzaniu zmian, optymalizacji i transformacji, ale również we wdrażaniu nowych przedsięwzięć biznesowych. Nierzadko jest codziennym wsparciem dla zarządzających, mając za sobą wieloletnie, poparte sukcesami, doświadczenie biznesowe.

Brzmi ciekawie?

Interim Manager jest przygotowany merytorycznie i mentalnie do pracy w formule tymczasowej. Realizuje umówiony projekt zgodnie z metodyką oraz zasadami etycznymi interim management. Wykonując zadanie — poza realizacją twardych celów biznesowych, kładzie nacisk na przygotowanie pracowników do funkcjonowania w nowych realiach.

Podczas webinaru prowadzący poruszą takie tematy jak: 

  1. Czym konkretnie jest interim management i czy warto wykorzystać to narzędzie biznesowe z perspektywy firmy rodzinnej i właścicielskiej?
  2. Jak pracują Interim Managerowie i jakie korzyści płyną z tej współpracy dla właścicieli i pracowników firmy?
  3. Kiedy warto sięgnąć po Interim Managera i jak znaleźć odpowiednią osobę?
  4. Czy moją firmę stać na usługi managera zewnętrznego?

Odpowiedzi na te i inne pytania rozwiniemy podczas spotkania, które poprowadzą doświadczeni SIM Certyfikowani Interim Managerowie: Marzenna Tusza, Jacek Gruchalski oraz Włodzimierz Plewczyński.

Przewidujemy sesję Q&A  – prosimy przygotować pytania.

Marzenna Tusza

SIM Certyfikowany Interim Manager®

Marzenna Tusza

Senior manager z 25-letnim doświadczeniem na szczeblu zarządczym i operacyjnym w firmach polskich i międzynarodowych.

Zawodowo funkcjonuje w formule interim management.

Zarządza operacyjnie, koncentrując się na efektywnym funkcjonowaniu firmy.  Reorganizuje i usprawnia kluczowe procesy biznesowe.

Jako praktyk biznesowy kładzie nacisk na zarządzanie sprzedażą, obsługą klienta, osiąganie założonych wskaźników biznesowych oraz relacje: firma-pracownicy i firma-klienci.

Jacek Gruchalski

SIM Certyfikowany Interim Manager®

Jacek Gruchalski

Senior manager z 25-letnim doświadczeniem w firmach z kapitałem polskim i międzynarodowym.

Zawodowo funkcjonuje w formule interim management.

Koncentruje się na zarządzaniu operacyjnym, restrukturyzacji oraz optymalizacji procesów.

Obszary aktywności:

  • zakupy, zarządzanie kategoriami, negocjacje
  • sprzedaż, merchandising
  • budowanie strategii, reorganizacja, oszczędności i zwiększenie efektywności.

Włodzimierz Plewczyński

SIM Certyfikowany Interim Manager®

Włodzimierz Plewczyński

Energetyczny i sprawny manager oraz  praktyk biznesu.

Przez ponad 25 lat prowadził różnorodne  projekty dla firm z branży nowoczesnych technologii  ( Orange Polska, P4 –operator Play, Mobile Entertainment Company, Grupa Cyfrowego Polsatu).

Nastawiony na przynoszenie  konkretnych  i wymiernych  korzyści dla firmy.

Umie pracować z właścicielami polskich przedsiębiorstw. Dobrze znajduje się również w świecie korporacji międzynarodowych.

Zaraża współpracowników swoim pozytywnym i konstruktywnym podejściem do wyzwań zawodowych.

Aby bez przeszkód oglądać transmisje na żywo, zastosuj się do poniższych kroków:

  • Sprawdź swoje połączenie z Internetem – podczas warsztatów będzie potrzebne stabilne łącze.
  • Znajdź dla siebie wygodne i ciche miejsce w domu – jeśli potrzebujesz, załóż słuchawki.
  • Zaopatrz się w notes – poruszymy wiele ciekawych tematów, więc warto coś zanotować.
  • W dzień przed webinarem wyślemy przypomnienie o webinarze na podany podczas rejestracji adres mailowy.
  • W razie problemów prosimy o kontakt mailowy na adres: cbr@wsb.wroclaw.pl
  • Przygotuj się na dużą dawkę pożytecznej wiedzy.

Patroni webinaru

Logotyp SIM

Poprzednie webinary

Webinar: Europejski Zielony Ład: co oznacza dla polskiej gospodarki i przedsiębiorstw?

Webinar odbył się 28 czerwca 2021 r. o godz. 14:00. Dla zainteresowanych dostępne jest nagranie ze spotkania.

Spotkanie poprowadziła Pani Dominika Cebrat, dyrektor Biura w Regionalnym Oddziale Detalicznym we Wrocławiu PKO Banku Polskiego. W spotkaniu wzięli udział prof. dr hab. inż. Mirosław Miller, profesor chemii, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu oraz Krzysztof Brzozowski, szef Centrum Technologii Energetycznych, ośrodka badawczo-rozwojowego w Świdnicy.

Na spotkaniu prowadzący przybliżyli tematykę „zielonej” transformacji gospodarczej w UE i na świecie. Opowiedzieli m.in. z jakimi zasadniczymi zmianami technologicznymi musimy się liczyć w nadchodzących latach i dziesięcioleciach. Jakie są alternatywy dla kopalnianych źródeł energii i kto zapłaci za zmiany?

więcej >>

Webinar 8 czerwca

Webinar: Historia dwóch wektorów. Co zwiększa prawdopodobieństwo osiągania rezultatów przez zespół sprzedaży w Twojej firmie?

Webinar odbył się 8 czerwca 2021 r. o godz. 10:00. Dla zainteresowanych dostępne jest nagranie ze spotkania, po wcześniejszej rejestracji.

Spotkanie poprowadził Arkadiusz Chludziński, Head of algorytmia Sprzedaży. Webinar dotyczył m.in.: analityki i wyznaczania celów w sprzedaży, argumentacji w procesie sprzedaży oraz budowania relacji z klientem. Prowadzący podszedł do procesu sprzedaży jak do gry strategicznej i wskazał najczęstsze błędy popełniane przez zespoły sprzedażowe, czyli graczy. W obrazowy sposób pokazał, jak unikać niepotrzebnych ruchów i korzystać z zasobów, którymi dysponuje zespół.

więcej >>

Webinar Zielony Ład

Webinar: Tradycja i nowoczesność. Jak pisać mejle w firmie rodzinnej?

Webinar odbył się 20 maja 2021 r. o godz. 17:00.

Spotkanie poprowadził dr hab. Tomasz Piekot – językoznawca i komunikolog, trener komunikacji interpersonalnej i społecznej, pracuje w Instytucie Filologii Polskiej Uniwersytetu Wrocławskiego. Kierownik Pracowni Prostej Polszczyzny UWr, w której tworzy polski standard prostego języka. Autor książek i poradników na temat sztuki pisania. Od kilku lat upraszcza komunikację banków, firm ubezpieczeniowych i urzędów. Założyciel firmy Logios, która tworzy aplikacje do oceny zrozumiałości tekstu.